svar på era kommentarer.

Oh herregud vilka reaktioner man fick på det senaste inlägget!
Tydligen så kan inte alla hantera att man inte är vänsterlutad inom politik.
Jag tycker verkligen synd om de som inte kan förstå varför jag föredrar alliansen.

Jag har aldrig i hela mitt liv haft det svårt, varken utbildningsmässigt eller ekonomiskt. Och med tanke på hur det har gått och hur det går i mitt liv just nu så ser det ut som om att jag inte kommer ha svårt att få jobb eller att utbilda mig till det jag vill bli.

På grund av just detta så kommer jag inte behöva de rödgrönas politik, jag kommer inte behöva söka bidrag eller oroa mig för att bli bostadslös. Så därför är jag mer lagd åt det blå hållet än det röda. För att jag tycker att individen ska ha ett ansvar och inte staten.

En annan sak som tyvärr kan vara kul att nämna, är att 90% av alla de personer jag fått nedlåtande, aggresiva och rent utav elaka kommentarer av angående att jag är blå har faktiskt kommit från piercade brudar med alternativ stil. Även folk som jag känner och främmande partyfolk som är antimoderater stämmer in på ovanstående benämning.

Fine, jag förstår att ni tycker att jag är en rikemansunge som har en framgångsrik karriär, vilket stämmer in på moderatidealet. Men de extremkommunist/feminist-brudar som ogillar det, där ser ju alla förfan likadana ut de med.

PS, flera kommentarer publicerar jag inte ens eftersom de rent utav var personliga påhopp mot min sexualitet eller på grund av att de inte ville något mer än att vara elaka.


Kommentarer

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0