Sunday:Hurts

God morgon alla mina limsniffare!

Pappa och lillebror åkte iväg till London igår, så nu är det bara jag och mamma hemma. Känns riktigt skönt att spendera en söndag hemmá utan att Formule1 står på högsta volym eller att min lillebror leker ungdomsgård och plockar hit några polare runt tolvtiden när man kommer ut halvnaken ur duschen.

Imorgon är det över. All denna valhysteri som har pågått väldigt länge tar äntligen slut ikväll.
Jag är så otroligt trött på politik nu att det inte är sant.
OBS Spoilervarning!
Alliansen vinner och Sverigedemokraterna kommer in i riksdagen.


Nu ska jag slå på lite Hurts (som för övrigt är typ perfekta söndagsmusiken) och börja städa lite här hemma.
 I mitt nya fina rum!


Kommentarer

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0