now im tryin' to forget you

God kväll gott folk.

Nyligen hemkommen från gymmet med min PT Rickard Lindfors, nä skämt och sido så har han faktiskt fungerat som en personlig tränare åt mig. Vilket definitivt behövs. Exempelvis så trodde jag att hantercurl hade något med curling att göra, och undrade varför ett gym skulle kosta på sig att lägga en liten isplätt bland alla träningsmaskiner och alla redskap. Stort tack till Rickard!

Dessutom tömde jag lägenheten på femtioöringar och gick och köpte mig en kaffe, personalen suckade högt medans jag fnissade inombords. Tack för denhär tiden lille kopparplätt, efter 158 år inom branchen så kommer jag inte sakna dig ett skit.

Puss


Kommentarer

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0