No stress, just stress

Herregud vilken dag detta har varit!

Imorse när jag vaknade så fick jag ett sms om att en Ulricehamnsbo vid namn Daniel var påväg hem till mig så jag gnuggade sömnen ur ögonen och satte mig genast vid datorn. I min inkorg har jag fått ett meddelande från en kille som jobbar på TV4plus och han kom med ett minst sagt spännande förslag! Kommer inte avslöja vad det handlar om här på bloggen, men om ni är eller blir medlemmar i min klubb "Materiell Lycka" på facebook så kommer ni inom kort få reda på vad det handlar om!

SkogsmulleDaniel kom hem till mig lite kort innan vi båda blev hungriga och vips så blev det lunchdags för han och mig. Vi tog caben in till Tasty Thai på Adolf Fredriks Kyrkogata och käkade en enkel men god nudelwok.

Efter maten så var klockan kvart över tre och jag satte mig i en buss påväg till studion för att spela in Kärlekspanelen i P3 Star som sänds nu på Lördag 14:03, as usual dvs. På plats träffade jag Parisa Amiri och Cissi Wallin, underbart klädda brudar båda två!

När vi var klara med inspelningen och fotograferandet så hoppade jag raskt på en buss påväg till Daniel som befann sig på Görans takterass. Sedan hängde vi där ett tag med ett glas champagne innan jag tackade för mig och åkte hem för att lägga golv och titta på Fångarna på Fortet.

Känns som om jag bara stressat runt hela dagen och inte riktigt slagit mig till ro.
Det är dock lite lustigt att jag bara för någon dag sedan gnällde om hur tråkigt jag hade det på min lediga tid.
Fascinerande hur allt bara kan vända sådär, ellerhur?


Kommentarer

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0