♥ Mamma

Klicka på play så får ni lite mysig musik under tiden ni läser inlägget!


Tove Styrke - Million Pieces (Familjen Remix)

Som de flesta utav mina facebookvänner borde veta om så är jag sjuk. Gårdagen var i stort sätt en 12h feberdröm med små korta uppvaknanden bestående av följande orsaker:

- Toalettbesök
- Harkla bort slem
- Skrika på familjemedlem om påfyllning av proviva eller nytt varmt te. (som hinner koka klart lagom tills jag somnat om igen)
- Växla täcke så att jag endast svettas ner ett åt gången.
- Starta nytt poddavsnitt av Pang Prego

Idag har jag däremot återfått medvetandet och har haft ork nog att skruva ihop en ny skrivbordsstol!
Solen skiner, jag kanske till och med orkar lämna lägenheten idag.

Och för att runda av detta blogginlägg på ett mer glatt sätt så vill jag passa på att tacka min älskade mamma.
Det är när jag är så pass sjuk som jag var igår, som jag inser hur mycket en mamma kan betyda för mig.

På min begäran(ynkliga önskan), så bakade hon äppelpaj åt mig. Oh herre gud vad gott det var!

Tack Mamma ♥


Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: åh, tack desamma!

2010-09-15 @ 22:53:48
URL: http://wildenwasted.com

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0