we'd nee(d) s-day

Hello world!
Nu är jag och Vincent ute och promenerar! Motionsfreak som jag har blivit så ser jag inget bättre alternativ än att ta vara på min överskottsenergi och göra något nyttigt av det!

Btw så upptäckte jag att "Det bästa från Idol 2010 Auditions"-albumet är uppe på Spotify nu, så jag har låtit Linnea Henriksson spelats på repeat flera gånger de senaste dagarna!

Får se om jag hinner bege mig till frisören senare idag eller om det blir imorn istället!
Förresten så ska jag även på jobbintroduktion imorgon, ska bli superskönt att komma igång med ett arbete som jag kan spendera min oändliga fritid på!

Catch ya up later boyz 'n' grrls!


Kommentarer

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0