spin that record baby

Hello sweet honey bees.
Har precis fått i mig lite frukost nu och ska strax in i duschen!
Egentligen så har jga inget superduperviktigt att informera om, men däremot hade jag det superduper trevligt igår när jag träffade upp Anton och Dennis mfl, vi tog en drink på Torget och begav oss sedan till Ego. I know, heteroställe, men det vart ändå riktigt trevligt!

Ni som har mig på facebook vet ju säkert om mitt "problem" med den snygga killen som på något sätt alltid timar mig med gympapassen på Friskis. Tänkte göra något dramatiskt och testa att träna vid Skantstull nu istället för Hornstull. Dock är omklädningsrummen så otroligt skabbiga vid Skanstull så vi får la se hur peppad jag känner mig senare idag.

Byebye!


Kommentarer

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0