Kärlekspanel imorgon igen!

Att driva en blogg och att vara aktiv användare av facebook är inte tillräckligt för att tillfredsställa min exhibitionism, utan som ni säkert vet så är jag även med i radio ibland och redan imorgon hör ni mig igen i P3 Star. Denns gång ska vi diskutera kärleksproblem som vanligt, men vi specifierar oss på böand annat åldersskillnaders och... ja om ni vill veta mer kan ni klicka här för att komma till P3 Stars hemsida, där finns även en video på mig och mina coola radiokompisar!



Så ställ klockan på 14:00 och slå sedan på P3 så ska ni se att ni får höra min ljuva röst i högtalarna där hemma!


Kommentarer
Postat av: xMumiin

Handlar det om åldersskillnader borde jag kanske verkligen lyssna ^^. Tyvärr kan jag inte lyssna just då, men det går väl hitta på hemsidan sen?

2010-10-01 @ 23:50:21
URL: http://xmumiin.blogg.se/

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0