jumpin' jack flash

När jag vaknade upp imorse så fanns det inget annat att göra än att dra på dig kläder och åka till Friskis-jympan!
Nu är jag hemkommen och nyduschad. Är faktiskt på ovanligt bra humör idag! Kan bero på fredagskänslan, eller kanske det underbara solskenet som skiner in mellan mina persienner!

Ikväll blir det en hektisk kväll då jag ska besöka två halloweenpartyn och kanske gå ut och käka med mina medelåldersvänner. Skulle skämtsamt kunnat kalla dem MILFs om det inte vore så att min mamma är en utav denna vänskapskrets. Illa!

Från spotify spelas det beatles nu innan jag straxt ska börja tokstäda mitt rum.

Trevlig helg och ha ett bra lov alla sthlmare!




En liten illustration jag gjorde förra året! :)


Kommentarer

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0