En lång uppdatering.

Hej på er!

Några fåtal kanske undrar varför jag inte lämnat lite fler avtryck här under den senaste tiden.
Det är helt enkelt för att jag inte har haft något att skriva.
Okej, där ljög jag. Det finns så otroligt mycket jag vill säga, skriva, känna, tycka, uttrycka och ibland skrika.
Men det känns inte relevant att dela med mig av allt det.

Helgen har varit helt okej.
*plockar upp mobilen och läser ett sms*
Eller nej, nu blev den precis awesome.
Onekligen den bästa vita helgen ever.

I fredags var jag på en jobbintervju som gick sjukt bra, de skulle höra av sig nu i veckan om de blev intresserade så jag hoppas att ni, tillsammans med mig håller tummarna.
Eftersom lite allt möjligt har strulat till sig i mitt liv den senaste veckan så har jag mer eller mindre kommit till insikt. Jag ska flytta hemifrån.

Jag ska och jag kommer hitta boende inom max ett halvt år, och om jag nu får jobbet, så kommer ingenting att kunna hindra mig. Det var längesedan jag verkligen hade ett konkret mål att kämpa mot. Så nu jävlar ska jag köra på.

Som endel kanske vet så åkte jag ju till Uppsala i fredags för att träffa Max.
Och herregud vad jag behövde den lille 24h breaken från Sthlm. Jag älskar ju Uppsala, och har insett att det är den enda "småstaden" kan tänka mig att bo i. Eller ja, snarare den enda staden förutom sthlm.
Anygay, jag hade det supertrevligt med Max, och förhoppningsvis dröjer det inte länge innan jag åker dit igen.

Sonia och Vincent sov här inatt, som de även gjorde i torsdags. Vi tre är verkligen ett gulligt litet gäng... minikollektivet 4 real.

Nej, jag har ingen fin musik eller ett flashigt fotografi att bjuda på idag, hoppas denna långa text kompenserar för detta och att ni gullegrisar där ute också har haft en bra helg.


Kommentarer
Postat av: xMumiin

Började undra vart du hade tagit vägen ^^

Låter som att det börjar gå uppåt för dig igen iaf <3

Och flytta hemifrån låter som en riktigt bra idé! Lycka till med jobbet, jag ska ringa på ett i morgon!

2010-10-25 @ 00:38:04
URL: http://xmumiin.blogg.se/

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0