Svar till Nic



Hej Nic!
Först och främst ber jag lite om ursäkt för hur otydlig jag kan vara i bloggen ibland. Det är nämligen så att jag inte har så superdupermånga läsare vilket gör att jag utgår ifrån att alla som läser min blogg även har mig på Facebook (där jag uppdaterar sjukt mycket oftare och är sjukt mycket roligare också för den delen).

Jag står i kassan på McDonalds, kommer dock inte säga vilken resturang det är jag jobbar på eftersom jag inte vill att mina vänner ska komma och driva med mig. Jag är faktiskt otroligt imponerad över hur kul det är att jobba på McDonalds, definitivt mycket roligare och inte lika sliskigt och äckligt som jag först trodde att det skulle vara!


Kommentarer
Postat av: mg

haha jag ser dig i skolan ibland men det är väl så långt jag kommer! mcdonalds verkar sjukt kul att jobba på

2010-11-15 @ 22:12:06
URL: http://chimaka.blogg.se/

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0