mbop dubi mbop

Fick ett litet ögonblick över nu, så tänkte att jag kunde schlänga in ett inlägg åt er gott folk!
Ska straxt in till stan och träffa Fannie! (som jag har kärlekspanelat med ett par gånger) Antagligen ska vi ta en lattepromenad eller  hitta på något mysigt.

Efter det ska jag in och jobba för tredje gången! Hoppas på att det inte blir kommer in två ryska skolklasser som det gjorde första dagen jag jobbade, herregud vilken kaos det blev.


En hel oredigerad bild fick dyka upp här och nu, från min, Vincents och Sonias promenad igår.
Puss o kräm!


Kommentarer
Postat av: Nicholas

Hej kul att du gillar ditt jobb.

men vad jobbar du med?

Hej Nic.

2010-11-14 @ 16:51:02

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0