silly lover.

Idag har det varit en riktigt konstig dag. Jag har både fotograferat och blivit fotograferad.

Efter ett chocherande sms så befann jag mig i en telefonintervju med en tjej från en utav sthlms största tidningar.
Intervjun ska in gå i ett repotageliknande thingy som handlar om Lady Gagafans. Sen så hamnade jag på medis ståendes på ett ben och gjorde poser i takt med fotografens kameraklickande.

Kvällen bestod av att jag och räckner fick i uppgift att fotografera en fest på Vittra. Ett minst sagt pinsamt "möte" med en person gjorde inte festen bättre. Kort där efter kom min lilla honeybunch och pusasade på mig så jag blev lugn igen.

Röckner och jag tog våran betalning i form av cider i stora flaskor som vi sedan klunkade upp på en utav sthlms vackraste utsiktsplatser. Lite deep talk och lite fnissande. Lägg lite dov bas på det så har vi ett perfekt Roy Andersson-moment.

Nu sitter jag hemma med nikotinfingrar och tänker bara på en sak person.
Im a silly lover.

Kommentarer
Postat av: Röckner

haha wow, första gången du nämner mig i bloggen och du stavar mig åt helvete! "Räckner" haha tack bby <3

Fast vi hade kul, även om du förlorade på din cp-tävling. x)

2010-05-06 @ 01:04:59

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0