kid



Helgen har varit väldigt blandad, inte lika crazy doodle som tidigare dock. Fredagskvällen spenderades i tanto bland olika folk man kände från olika håll. Träffade på Nellie, Sonia och Axel i torsdags och då lockade planer om Rix Fm festival, men när jag o Freja drog dit så var de trist. Tanto blev det istället!

I lördags så träffade jag lite people på Långholmen vid ett "Rave"
Nej jag tyckte inte direkt att det räknades som rave eftersom ingen var knarkad och folk var knappt packade, men musiken.... oj så rave det var! -.-

Le Kid piggar verkligen upp en trist söndag, precis som Daniels underbara pasta <3

Kommentarer
Postat av: yonna

Var du också vid långholmen i lördags? :O Vad fan, jag såg inte dig där!

2010-05-23 @ 23:18:48
URL: http://hoppsankarstin.blogg.se/

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0