Fokus



Förra veckan så var jag med i ett repotage i tidningen Fokus. Klicka på den underbart spexiga bilden så kommer ni till artikeln!
OBS - på sidan finns det en bild på mig i dunjacka. Vill bara uppmärksamma att det är dunjackan som är fet, inte jag!

Bilderna och intervjun är ifrån höstas men publicerades först här om veckan.

Den intervjun som gjordes då tog upp flera flera känsliga punkter hos mig. Min relation till mina föräldrar, mitt största förhållande och även den gången jag sårade en så nära vän till mig så att jag även idag mår dåligt av det.

Slumpartat nog så träffade jag på henne på tunnelbanan igår och min fd pojkvän som jag nämner i intervjun smsade mig igår. Nästan lustigt att allt det viktiga från min tidiga ungdom återkommer på en och samma gång.
Gråzon.


Kommentarer
Postat av: yonna

Oj, hade inte ens märkt att artikeln kommit ut! xD Jag vill ha fler bilder!

2010-05-17 @ 13:59:51
URL: http://hoppsankarstin.blogg.se/

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0