Ett tacktal till livet.

Vill bara uppdtera er läsare med hur mitt liv ser ut just nu. Det har varit lite för mystik kring musik, fotografier och låtcitat på senaste tiden. Så här har ni det, svart på vitt, utan konstigheter. Min nulägesbeskrivning:

Jag är otroligt jävla lycklig.
Sommaren är här, jag älskar sommaren. Jag kan gå runt i fina tunna plagg och känna mig snygg som satan.

Jag har dejtat en kille ett tag nu, och nu är vi tillsammans. Det kanske låter väldigt "hej jag går i femman och har pussat snyggaste pojken i klassen", men faktum är att det inte alls tog lång tid innan jag vad tokkär i killen. Och nu sitter jag är, med min "In a relationship"-status på facebook, ett struthjärta efter hans snuttegulliga namn på mobilen och med fjärilar i lungorna. (Det är där mina fjärilar finns, inte i magen)

Mina slutbetyg för tvåan har börjat sättas, tre bokstäver i 8/10 ämnen. Jag klagar inte. Jag är stolt.

Allt är bara så bra nu, alla bitar faller på plats. Det känns så overkligt att faktiskt för första gången i mitt liv, så har jag snuddat vid perfektion.

Kommentarer

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0