Door

Lady Gaga igår, fyfan vad bra hon var. Gillade Paparazzi, Dancing in the Dark och Monster mest faktiskt. Lady gaga var grym, publiken cp, sällskapet var bäst.

Lödagen har startats igång med en brunchig pastasallad. Kycklignfilé, brieost, tomat etc.. riktigt fräscht!
Det första jag hörde när jag vaknade var att pappa höll igång med något projekt i vardagsrummet. 25 minuter senare hade jag fått en ny dörr till mitt rum! Eller inte bara jag, utan hela lägenheten. Även det en... bra... start på lördagen! Helgmorgon med dörrbyte <3

Idag känner jag för att gå ut och ta en drink, eller ha en lugn kväll med mysigt folk. I vilket fall som helst så har jag inga planer fram till dess och får väl ta en lång och lugn morgon med mitt underbara morgonkaffe!


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

det var verkligen hur bra som helst. De här "filmerna" de visade mellan klädombyten var verkligen... fucked up

2010-05-08 @ 15:15:18
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Saga

Hello handsome! Hur är det? :D

2010-05-08 @ 18:59:14
URL: http://sagaaw.blogg.se/

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0