workworkwork

Im a hard worker. Som ni förstått så har jag inte hunnit bloggat så supermycket de senaste dagarna, det beror på att jag och Elin har jobbat. Igår och idag har vi ett pass mellan 13-21. Åtta timmar dvs, igår när jag mkom hem, så var jag fortfarande pigg! Jag började genast att småstäda i mitt rum och fixa lite med iTunes. Förstår verkligen inte vad föräldrarna klagar på.

Däremot har man inte gjort så mycket mer än att just jobba, och nu när det är lov vill man ju gärna ta det lugnt och bara göra roliga saker, men ärligt talat så är jobbet inte så farligt. Ja, det tar ju upp några dagar från lovet och ens fritid, men man får ju lön för det också ;)

Men idag är sista dagen denna vecka som jag ska jobba, så redan imorn är jag fit for fight igen. Ska dessutom belöna mig själv med att gå på en skönhetsbehandling, det känns verkligen som om det skulle sitta fint nu. Sitter och kollar runt på Skönhetsbaren.se och ska nog beställa en behandling eller liknande. Känns dock inte som att jag behöver färga ögonfransarna eller köra en nagelförlängning... eller vad tycker ni?



Kommentarer

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0