TÄVLING!



Om ni undrar varför det ser ut som om jag strulat med en smurf så kan jag lugna er med att säga att jag helt enkelt har ett munsår som jag fösökte dölja lite diskret. Visst ser jag helt normal ut?

Förresten så kom jag och tänka på dethär med bögskämt, och jag är trött på allihopa. De är inte alls roliga och man har hört alla minst tvåtusen gånger.

Därför lanserar jag en tävling! Jag vill att ni kommer på/berättar det bästa bögskämtet som ni vet/kan! Kom ihåg nu att de måste vara innovativa, förnedrande och superroliga! Det gäller att få mig att skratta och det borde inte vara så svårt eftersom jag är lättroad.

Skriv en kommentar med eran roliga vits, så bestämmer jag en vinnare om några dagar. Vinnaren får ett pris! Jag vet inte vad däremot... en bög kanske?


Puss


Kommentarer

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0