salemocimon

Jag önskar att jag vore tillsammans med Salem.
Nej jag menar inte den sketna kommunen utanför Stockholm utan Salem al Fakir. Har fått reda på att han bor i Fruängen, ska nog dit och snoka lite någon mörk natt.

I annatfall får man väl ta andrahandsvalet, Cimon från Paradise Hotel. Han bor på Söder, så det kanske blir lite lättare att få syn på honom där. SnyggCimon.

Problem nummer två är ju att man ska konvertera dessa snyggingar från Heterosexualiteten. Kom ihåg att det ä många som föds heterosexuella i dagens samhälle, men tillsammans kan vi bota dem.

Kommentarer
Postat av: Nolife.

Det finns många fler som vorde bli homosexuella. Fast just de var bra exempel...

2010-03-22 @ 20:25:34
Postat av: fannie

JAG VILL OCKSÅ HA SALEM!! ge mig ge mig <3<3

2010-03-23 @ 10:13:58

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0