OCR

God morgon alla teletubbies!

Vaknade med en fruktansvärd smärta i nacken/axel-pertiet och ska nog leta upp en alvedon alldeles strax. Tur att man ska boka in en Skönhetsbehandling imorgon iallafall! Den inkluderar massage om jag förtstått rätt. Kommer nog bli kanonbra iallafall!

Jag har inte haft någon aptit nu på morgonen, det enda jag har lyckats pilla i mig är en Delicatoboll tillsammans med morgonkaffet. That's it! Får hoppas att jag lyckas få i mig något lite senare idag, för jag är inte tillräckligt alternative för att ha ätstörningar. Attans! Om jag ändå hade varit emo eller indie, då kunde jag skyllt på min anorexi!

På tal om Indie så ska jag förresten träffa mitt underbara Berlinresesällskap Sofia och Hanna. Det var ett bra tag sedan vi sågs sist och nu blir det kaffemaraton och en ordentlig pratstund med dessa underbara flickor. Berlin, vilka minnen!


Kommentarer
Postat av: sofia

hahah på tal om indie! vet inte om jag blir förnedrad eller stolt! men puss, tack för idag!

2010-03-03 @ 19:03:04

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0