klocka

Sitter på Multimedialektion och håller på med en animerad story som utspelar sig på en klubb. Känns jädrigt kul att blanda Photoshop, Illustrator och Flash. Så fort den är klar så lägger jag upp den här, no idea to worry liksom!

Det är ingen överraskning att jag sitter och betar av mina Pang Prego avsnitt även under lektionstid.

"Men alla kvinnor kanske inte har en biologisk klocka"
"De andra kanske har en marinbiologisk klocka! Som säger till när det är dags att skaffa en manet"
"Eller kanske en mikrobiologisk klocka! Som säger till när det är dags att starta cellodling"

Jag sitter och fnissar för mig själv när alla andra i klassen inte fattar ett skit. I love it.

Kommentarer

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0