good day

Nu är jag hemma, hela dagen idag har spenderats med Daniel, allt för att förgylla hans speciella dag! Daniel är som tur en sådan människa man kan umgås med lite längre tid utan att tröttna på. Idag var vi på stan och shoppade iväg lönen som nyligen kommit.

Jag fixade lite nya skönhetsprodukter idag!

En finkornig ansiktsscrub från Apoliva
Spa Face Care Mud Mask
med Avocadoolja, Havsalger och Mineralsalter (ansiktsmask på tub).
Pure Liquid Mineral från Maybelline, micromineraler i nyansen Honey beige som passade mig nästan för bra!
Proffs Hairspray (ja, den emorosa flaskan fast i Bag Size)
Dessutom fick tag på två prover av ett nytt märke hudvårdprodukter. Det ska tydligen vara superduperbra, Kiehls heter de. (finns på NK Herr) Jag fick Deep Pore Cleanser och Facial Fuel, ska testa dem snart så får vi se hur lyckade de var.


Kommentarer

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0