dio

Sitter hemma hos Daniel nu efter en minst sagt krävande dag. Mycket tråkigheter har hänt, men nu är jag lugn och ser fram emot morgondagen då min skönhetsbehandling väntar! Ska bli superkul och det är jättespännande att testa nya saker lite då och då.

Förresten så har jag även en god nyhet, som ni säkert känner till så var jag ju med i P3 för några veckor sedan och nu i eftermiddags fick jag ett samtal av Cissi Wallin som vill att jag ska vara med i P3's Kärlekspanel nästa lördag! Ska dit på måndag och spela in. Som de flesta vet så älskar jag ju radio och skulle verkligen vilja arbeta med det i framtiden. Vem vet, i framtiden kanske man sitter där i studion och har ett eget program.

Undra vad jag skulle kalla det?

Kommentarer
Postat av: Emelie Angelica

Nej vad roligt, grattis. Saknar dig så jag dör!

2010-03-10 @ 12:01:20
URL: http://billytilly.blogg.se/
Postat av: sofia

åh, ja ett radioprogram med dig! jag skulle lyssna på det varje dag, believe me. vore awesomeness!



/en berlinsofia

2010-03-10 @ 15:48:25

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0