day

Hej igen! Har precis kommit hem från en liten runda på stan. Det var riktigt trevligt att träffa Hanna och Sofia igen, vi kollade lite i butiker och åt lite lunch. Jag hann dessutom boka en tid på Skönhetsbaren, ska bli riktigt skönt att skämma bort sig själv med en liten lyxbehandling. Sabina som jag pratade med där var supertrevlig och avslöjade dessutom endel nackdelar och hemligheter med BodyShops produkter. Jag stod och gapade när jag fick höra allt detta. Eftersom jag slaviskt handlar på Bodyshop så såg jag hur alla tusenlappar jag spenderat där flög förbi i mitt huvud.

I vilket fall som helst så svarade hon på många frågor om skönhet och jag bad henne att prata minst lika mycket under behandlingen så att jag får lära mig lite mer. jag är ju redan ganska besatt av hudvård och skönhet, så att lära sig lite mer skadar verkligen inte!

Kommentarer

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0