cool feet

Efter att har sprungit runt på olika tokerier i helgen, så är jag ju tvungen att belöna mina fötter med ett Pepparmintsdoftande fotbad! <3

Ett badsalt som fräschar och piggar upp fötterna samtidigt som lukrar upp huden. Vilket är mycket bra att göra innan du använder fotfil eller "No more rough stuff" som är som en fotfil, fast i lite mer balsaträ/glasfiber/torr svam- liknande material. Grymt bra är den iallafall!

Senvslutar jag med att smörja in fötterna med Peppermint Cool Footlotion som återfuktar samt mjukar upp fötterna efter att du filat bort alla hårdheter.

Mycket bra söndagssyssla!



Kollage: Av mig
Fotografier/produkter: Bodyshop!

Kommentarer
Postat av: simone

Cool feet är skitbra! använder ofta "ice gel cool feet" efter kvällarna med mycket klackspringande ;D

2010-03-14 @ 23:04:33
URL: http://fattybom.se

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0