call

Kom för några timmar sedan hem från en trevlig inspelning med härligt people.
Vi pratade blandanat om sms-stalkers, att komma ut och om att hitta gnistan i ett längre förhållande. Det var nog minst lika lärorrikt för mig som för de som lyssnar på programmet på lördag.

Imorn kväll ska jag jobba, men fram tills klockan fem är jag helt ledig! Släng iväg ett sms till mig någon? Eftersom jag är så dålig på att höra av mig är det lika gärna bra att jag erkänner det, och låter mina vänner höra av sig till mig utan att känna någon press.

Nu: Hollywoodfruarna!

Kommentarer
Postat av: Lovisa Illustratör

sv: Ah okej, jo ekonomibiten avskräcker många (mig själv ibland också!). Det är mycket att hålla reda på, men jag har gått lite kurser och det känns lite tryggare nu. Sen går det ju alltid att lägga pengar på att låta någon annan sköta ens bokföring. Så kan man lägga energin på det man tycker är kul! :)



Men för vissa känns en anställning på ett företag bättre. Vi äro alla olika :) Personligen gillar jag att bestämma över mig själv: kontrollfreak, hehe

2010-03-16 @ 11:28:01
URL: http://lovisaillustration.blogg.se/
Postat av: paij

hälsa daniel nästa gång du träffar honom, säg att jag saknar honom!

2010-03-16 @ 12:03:59
URL: http://rubyredlips.blogg.se/
Postat av: paij

SV: :D

ja.. det känns så.. pratar knappt med han heller :(

2010-03-16 @ 12:33:21
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0