Time to pretend

Hejsan alla mina små havregryn!
Som ni ser är sidan under konstruktion men självklart kommer lilla jag och blogga under ombyggnadsperioden. Och nej, det är inte grannens polacker som renoverar sidan, så detta kommer varken låta eller ta lång tid, I promise!

Imorse vaknade jag nog av det mest idylliska man kan vakna till - Solsken och fågelkvitter. Dock så hade fågelkvittret lite inblandade inslag från skitungarna till dagisbarn som måste sjunga högt och falskt så fort de ska ta en skogsmullepromenad eller vad det nu kallas för. 
   Det som dock facinierar mig mest är att dagisfröknarna oftast sjunger mycket högre än alla dagisbarn, stackars medelålserskvinnor som inte märker detta. Kan det möjligtvis vara de krossade artistdrömmarna som fick gå ut över den lilla barnaskaran?


Kommentarer

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0