sweet honey bee


Såhär roligt kan jag ha det en torsdagsmorgon kvart i ett.

Planerna för dagen är som väntat, lite halvt spikade och lite instabila. Det enda jag är säker på är att jag och Röckner ska bege oss till Vittra och vara fotografer på niornas bal. Som ni säkert vet är det en riktigt fin utsikt från deras matsal, man ser över hela djurgården och gamla stan. Sjukt vackert är det iallafall!

Just nu vill jag ut i solen, lägga mig på en filt och läsa. Denhär boken har jag fastnat för alldeles för hårt.
igår när jag satt på tunnelbanan var jag nära på att gråta på grund av en del i boken, och när jag låg och läste igårnatt innan jag skulle somna. Så låg jag säkert och grät i 15 minuter.

Nog med deppandet nu, jag måste ut i solen förfan.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Snart kör jag även igång en tävling där man kan vinna en goodiebag värde 2000:- så håll utkik=)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-10 @ 16:20:21
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

officielt bästa boken jag läst.. så starka känslor och beskrivningar. älska

2010-06-16 @ 13:41:01

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0