Snälla, hjälp mig reda ut detta!

Citerat från ett fetto i Secret lifes of Women:
"Vi hade aldrig smågodis hemma, så jag brukade alltid gå hem till mina kompisar och fråga om det hade kakor"

1 - Det fanns nog en anledning till att ni inte hade smågodis hemma...
2 - VA? Hade hon kompisar?
3 - Många människor vill nog inte ha en kompis som ständigt vill ha kakor, vilket leder till att hon inte har kompisar längre. Då ställer jag mig frågorna:

A Vilka tiggde du kakor av då? (Främmande människor?)
B Om hon inte hade kompisar som gav henne kakor, varför blev hon då så fet?

Kommentera gärna med era funderingar kring detta, vi måste reda ut detta tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Mimmie

Eller så slutade hon tigga kakor, och blev kriminell för att få ihop sina kakor.

2010-06-08 @ 17:34:30

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0