Ett kärleksbrev till en underbar kille.

Hejsan min lilla favoritsötsak!

Nu sitter jag hemma med Daniel och snyggrasmus och dricker lite vin, vad som händer ikväll återstår att se, men kände att jag behövde slänga iväg en liten uppdatering innan jag beger mig vidare in i kvällen.

Jag mår jättebra, livet leker och sommarlovet har äntligen klickat med mig, nu har jag mer flow än tidigare.

Kents nya album inhandlades idag, och det är onekbart att de bästa låtarna förknippas med dig, Passagerare, Glasäpplen och Minimalen påverkar mig som om jag blev frälst av en högt uppsatt gud. I vilket fall som helst, så finns du alltid inom mig.

Allt är bara så... bra.
Förutom att du inte är här såklart, vilket suger hästkuk, för oavsett vad jag gör, oavsett vilken situation jag befinner mig i så vet jag, att allt hade varit bättre med dig. För nu, när jag förstått hur mycket, sjukt mycket, jag tänker på dig, så vet jag, att du är inte bara en del av mitt liv. Du är en del av mig.

Innan jag blir för sentimental och blir tårögd:
Jag saknar dig, riktigt mycket. Du är min älskling, du är min favoritpralin i chokladasken.

I can't go a minute without your love.
<3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw, vad sött! :)

2010-06-25 @ 11:31:13

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0