: : :

Hoppas att alla ni som läser detta, har kollat in min blogg nu under kvällen eftersom det är så UNDERBART väder ute att there'sno reason att stanna inne och runka.

Nu har jag o snyggrasmus tagit en paus från allt solande och vi (han) ska göra iordning lite lunch. Kändes väldigt spännande, men framförallt exotiskt att åka till Alby igår vid åttatiden, traska igenom området för att hitta hem till Rasmus. Dock känns det verkligen inte som att man är i alby när man är hos rasmus. Han bor i ett fint hus med en fin liten gräsplätt en bit ifrån tbanan. Riktigt skönt att chilla en bit bort från slummen. Blev seriöst rädd igår när jag väntade på bussen och såg en bil varav baksätet innehöll 5 småbarn sittandes på, i och under varandra. Lemmar flög åt alla håll när de svängde omkring i rondellen.

Dags för lunch nu, hörs senare mina små persikor.

Kommentarer

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0