Saknad

Kom precis hem från Grekland, aja mer om det imorn iaf.

På vägen hem från Arlanda fick jag panik. Fyfan vad jag känner mig död. Det finns så många människor jag inte träffat på ett rejält tag och som jag förmodligen inte kommer se mycket av i sommar.

Först och främst så kommer jag inte träffa snyggrasmus under hela sommaren eftersom han har rymt till Estland. Dock så skickade han ett brev, inte mail utan brev. Som jag glatt sprättade upp och blev lite smått sentimental av saknaden av mina vänner när han hade skickat ett handskrivet brev med ett smycke som jag fått av honom! Så otroligt jävla gulligt! Love ya Rasmus <3

Sen så får man väl se när tiden är inne för att Empan, Erica och Elin ska ta o ha tid för mig. Alltså seriöst, where are my fucking girls?

Nu är de två veckor ledighet innan jobb i fyra veckor drar igång. Och ärligt talat känns det redan som om allt är påväg utför. Det jag har nu är en snygg bränna, en mjuk säng och mängder av alkohol. That's it.

Kommentarer
Postat av: Hugo S.

Jag har sjukt mycket på g (du skulle svimma om du visste) men vi kan väl snälla klämma in en kaffe o snacka? <3

2010-07-10 @ 15:06:15
URL: http://wolfhound.blogg.se/
Postat av: Empan

Baby. Jag är hemma igen så jag har tid. Bara lite jobb hit och dit som står på schemat.

Är ensam hemma i en vecka så om ni orkar pallra er hit så kanske man kan fixa en mysig middag. Saknar dig!

2010-07-16 @ 12:51:21
URL: http://billytilly.blogg.se/

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0