Ta roten ur Pythagoras sats!

Jag känner mig som ett vrak idag, eller nej jag är inte en söndermultnad värdesak som ligger bland vätska och slem. Utan jag känner mig mer som en deg, en ledsen deg. Varken Elin, Erica eller Empan är i skolan dvs jag går runt på alla skolans plan och känner mig precis som den undernärda flickan med flottigt hår som skelar lite då och då. Hade matte i två timmar, det enda som var roligt är att läraren associerar alla mattetermer med snusk.

Potens, pythagoras sats, roten ur osv... 

Men den sista timmen satt jag och hade dödslängtan. Nu när nåra NVare läser detta ryser det förmodligen av tanken på att Matte B kan ge en människa dödslängtan, men ja, så kände jag just då.

Nu sitter jag här i väntan på att Historian ska börja. Elin och Erica: FY SKÄMS! Man lämnar inte en bög ensam i skolan på dethä sättet

Kommentarer
Postat av: Jakob

har jag inte rätt då?

2010-02-09 @ 14:43:46
URL: http://jakobsandell.blogg.se/
Postat av: Empan

Snuffe då!

2010-02-09 @ 21:16:12
URL: http://billytilly.blogg.se/

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0