stripes

God morgon!

Idag vaknade jag upp i Stureby(?) och insåg att jag hade haft det väldigt trevligt igår. Pratade med Daniel lite senare för att påminna mig själv om hur nattens vilda händerlser ledde mig till denna omåttliga huvudvärk.

Nyvaken som jag var åkte jag till Globen Shopping och träffade på den ascoola, fantastiska, nya gruppen Glorious som var på casting för Talang 2010. De gjorde enormt bra ifrån sig, allt var 100% och de kommer säkert gå vidare. Jag var nämligen för svettig och yr för att kunna sitta kvar och lyssna på alla 200 12åringar som trodde att de kunde sjunga Haleluja eller ta alla toner i Hot n Cold. Fy säger jag bara!



Nu ska jag käka lite och sen blir det ett bad.

Puss

Kommentarer

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0