quest it!

Glöm inte att ställa roliga, tråkiga, coola, töntiga eller HELT CRAZY frågor! Skriv direkt i frågelådan längt upp i min sidebar!




enelinn igår:
favorit ämne i skolan? :)
— Grafisk Kommunikation och Svenska :)

i måndags:
Hur är det att vara just dig som person
— Nästan lite för underbart ibland. Det är många, många gånger jag undrat när de ska göra en tvserie som handlar om min vardag!Men jag är fortfarande en människa, och har självklart motgångar och deppiga dagar precis som alla andra :)

MarinaLiiten i måndags:
Vilken är din favorit bil?
— Haha, Godisbilar kanske

i söndags:
Hur reagerade kompisar/föräldrar när du kom ut?
— Mina vänner tog det naturligt, eller ja de hade mer eller mindre förstått det. Mamma tog det naturligt och pappa har jag inte pratat så mycket om det med, men han vet det och han har accepterat det. För övrigt så har jag ALDRIG blivit negativt påverkad av någonting som har varit på grund va min läggning.


Kommentarer

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0