P Diddy

Wake up in the morning feelin' like P Diddy...´

Igår hade jag det superkul! Daniel sa att jag såg ut att ha det iaf. Som vanligt så är det nya äventyr man är ute på varje helg. Jag testade abTronic, snackade med bartendern om hennes utbildning och självklart gjorde jag det feta misstaget att spotta inomhus. Väktaren petade till mig och efter en utskälling och en ursäkt kom jag undan med en hårsmån (Tak Daniel! <3) Det mest idiotiska var att jag då i det läget tyckte att det var självklart att man kunde spotta inne på Paradise men mitt allmäna vett var inte i funktion under hela kvällen, det kan jag lova er!

En lyckad fylla med lyckat fyllekäk. Det enda jag betalade var inträdet ;)

Kommentarer
Postat av: Hugo S.

ooh ab tronic! berätta, did it do the job for you och fick du that sexy sixpack you always wanted? :O

2010-02-20 @ 16:18:12
URL: http://stjartpet.blogg.se/

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0