.myspys



Ikväll blir det en lugn kväll. Framför datorn med ett glas rött + mysigt sällskap via msn. Det är i stort sätt allt jag behöve just nu. Är inte så supertaggad på party och känner att pengarna som jag har borde läggas på något viktigare än alkohol just denna månad. Letade efter den blåa jackan idag på HM men de hade inte fått in den! Även fast jag kollade både Skanstull o Götgatsbacken så fanns den inte på något utav de butikerna. Därmot fick jag med mig en Sweet Lemon Whip Body Lotion från Bodyshop. Det är från deras nya serie och luktar kanongott!

Visste ni förresten att jag under en månad så handlade jag för 3.500 på The Body Shop? Galet men sant!

Kommentarer
Postat av: Petra

Man känner verkligen när du är i närheten nuförtiden.. Jag märkte inte när du kom till lektionen idag, sedan kände jag lukten och förstod att du var där, haha...



Vad heter den du använder nu, som du visade på redovisningen? :D

2010-02-26 @ 21:12:41
URL: http://ptra.blogg.se/

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0