Kan skelögda se filmer i 3D?

Har precis lyssnat på Josifinito show. En mycket härlig podsändning som en tjej från Pang prego har dragit igång!
De pratar alltifrån vad som är orenast på en offentlig toalett till om skelögda kan se biofilmer i 3D.

Tyvärr så blir det lite pinsamt när man åker tunnelbana, lyssnar på podden och börjar asgarva för sig själv. Folk tittar på mig och tror att jag är dum i huvudet, alternativt att jag skrattar åt någon annan i vagnen. I vilket fall som helst rekommenderar jag er att lyssna på Josifinito Show och börja prenumerera på programen via iTunes, det är helt gratis!

Kommentarer
Postat av: simone

Godnatt snygging! hoppas du haft en mysig torsdag, dags för sängen :P

2010-02-12 @ 00:55:13
URL: http://fattybom.blogg.se/

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0