guacamole

God morgon allihopa! Har nyligen vaknat och suttit lite vid datorn. Jag känner mig som ett vrak, har suttit och laddat ned musik hela morgonen (sedan 13:00) och under tiden ätit guacamole och druckigt en hals flaska läsk. Mina cravings när jag är bakis är alltid Läsk/Juice + något fett att äta lite av. Det är sugen efter något sött och kylande som är jobbigt, haha.

Gud vad kul att jag fått lite frågor i min underbara frågelåda (Som ni ser i min sidebar) plus att jag dessutom hittat flera bloggar som jag verkligen, verkligen gillar! De ligger också länkade i  min sidebar, rekommenderar er att kolla in de!

Bomba frågelådan med alla möjliga frågor, kolla vilka jag svarat på och/eller kommentera något skoj!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh gud vad jag blev sugen på guacamole nu! Tur att vi har 6 st avokados som måste ätas upp snart hemma :)

2010-02-21 @ 16:30:53
URL: http://cheelsea.blogg.se/index.html
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Hejsan vad gör du? :D

2010-02-21 @ 17:00:58
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0