dont walk away.

Jag har precis kommit hem från Daniel som jag sov hos inatt. Lustigt nog så somnade jag en halvtimme efter att melodifestivalen slutat. Lyckat, verkligen.

Melodifestivalen igår var helt underbar! Salem var lika bra som jag förväntat mig, men däremot visste jag inte att han skulle till final! Blev glatt överraskad över den lilla stilnissen med de vackra lockarna. Tack svenska folket för att ni har så god smak!

Kvällens besvikelse var dock att Linda Pritchard åkte ut och att Jessicas ballad bara tog henne till Andra Chansen. Både jag och Daniel satt och grät när hon sjöng. Det går tyvärr ej att inte fråga sig varför sminket var så kaotiskt eller att outfiten nästan var som ett stort frågetecken.

Jenny Silvers framträdande var mycket elegant, men inte vinnande för fem öre. Men även den låten är nedladdad och kommer spelas när jag tar ett bad eller sova.


Kommentarer

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0