Underbart, underbart!

Prideveckan har varit helt crazy-motherducking-doodle!

Onekligen den bästa veckan på länge!

- Jag fick träffa min största idol.
- Jag o UlricehamnDaniel fick en nykter alkolist att få återfall.
- Vi tog över en SL-buss i prideparaden, söp, dansade och skrek samtidigt som bussen körde långsamt igenom prideparaden. Emilia = Världens bästa busschauför!
- Vi skrek "Se upp för bögarna, bögarna stängs" i bussens ytterhögtalare.
- Jag fick lära mig lite mer om klitoris
- Jag åt på Max för första gången!
- Schlagerkvällen på pride var helt underbar! Vi dansade som monster hela tiden, och när Lena Meyer kom ut åp scenen dog en liten bit av mig inombords. Fyfan vad jag blev lycklig.

Detta gjorde vekligen min sommar, fyfan vad kul jag haft.
Tack så otroligt mycket UlricehamnDaniel <3

Kommentarer
Postat av: xMumiin

Underbart verkligen! Du gjorde min Pridevecka lite finare! <3

2010-08-02 @ 17:58:38
Postat av: Du vet vem

diiin hoora! tackar hk bara! jag ska slå dej!

2010-08-03 @ 20:26:25

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0