twiggy

Äntligen har fått tillbaka min dator! Eftersom de uppgradera operativsystemet till Windows 7 så försvann även alla dokument, musik och fotografier från denne lilla dator. Som tur var så lånade jag min pappas 640GB hårddisk och kopierade ned alla viktigheter för att sedan lägga tillbaka the stuff till datorn.

Nu är klockan snart tolv. Popagandabandet ska hämtas ut och en annan Popagandabiljett ska säljas.
Känns som om allt det jag gör just nu cirkulerar kring pengar. Igår var jag och shoppade med två fina flickor och spenderade en fyrsiffrig summa på saker som jag behöver/kommer behöva nu i höst.

Är fortfarande orolig över vad jag kommer göra under den tiden jag inte går i skolan. För de kommande åtta veckorna går jag bara fyra timmar i skolan varje vecka. Det innebär ju att jag på något sätt måste skaffa mig en hobby eller nått att fördriva resten av vardagarna med. Några förslag?


Kommentarer
Postat av: xMumiin

Snart kommer jag! Hur gick det med Bodyshop förresten?

2010-08-26 @ 18:43:47
URL: http://xmumiin.blogg.se/
Postat av: littlemarbles

hej honeykid!tack för din fina kommentar på våran blogg!!!



ha en bra eftermiddag kram littlemarbles:)

2010-08-27 @ 17:44:39
URL: http://littlemarbles.blogg.se/
Postat av: Niklas

4 timmar i veckan! Antingen är du skitsmart eller råpuckad Hobby eller liv? Sluta rök

Kram pucko

2010-08-29 @ 10:31:51

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0