bara så ni vet...

Eftersom jag har lite småtråkigt just nu tänkte jag diktera lite udda men samtidigt underhållande information om mig och mitt liv.

Jag bor i Vinterviken, som ligger i Hägersten, som ligger lite kring Liljeholmen, tio minuter från slussen. Att jag beskriver detta så noggrant är för att ju mindre stockholmsvett folk har i huvudet så måste jag fortsätta att säga vad de olika områdena ligger. Flera gånger har det slutat med att jag tillslut frågat: Men kära människa, Södermalm känner du väl även till?

I den övermarmorerade trapphuset jag har, ja det är marmorerat lika intensivt som Anonyma Alkolisters avanmälningsregistreringsansvarige får jobba, i det trapphuset så bor det folk av olika slag. Pudeltanten, gnällparet och smoke-a-lot-lady. OBS Nej, den sistnämnda syftade inte på mig OBS

Jag konsumerar minst en burk pesto i veckan. Varje gång jag går in på ett McDonalds så blir jag alltid nojjig kring om jag ska träffa någon jag känner där.

Jag har aldrig använt Firefox på min dator och har inget Spotifykonto. Till en början var jag även starkt tveksam till iTunes, men det älskar jag numera.

Jag attraherad av söta, blyga och kramiga killar men har väldigt svårt för att intressera mig av killar generellt. Tjejer är inte min grej, jag har aldrig legat med en tjej och kommer aldrig göra det.

80% av alla utseenderelaterade komplimanger jag får lyder "Du är söt". Restrerande 20% består av 18% "GUD VAD JAG ÄLSKAR DITT HÅR" och de 2 andra av "Du är ju lite lik killen i Hannah Montana"

Under en månad spenderade jag 3400:- på Body Shop. Min syn på pengar lyder: Det är precis som finnar, oavsett hur mycket du får, kommer det att försvinna förr eller senare.

Om jag vore en uteliggare och inte hade någonting kvar att leva för, då hade jag dödat en eller flera människor så att jag skulle hamna i det underbara Svenska Fängelset. Den typen av politik jag är intresserad av är Jämnställdhetsfrågor, Kriminalfrågor, Bidrags- och Skolpolitik.

Ofta känner jag mig för "smart" för att hantera vissa situationer på de övriga omkring mig(s) nivå. Därav att jag beter mig som en femåring ibland. Jag har lätt för det flesta skolämnena men är bara för understimulerad (läs: lat) för att orka bry mig.

Jag jobbar som telefonförsäljare och älskar att prata med kunder som skämtsamt klagar på TVprogram och dess reklampauser. Arbetsmoral är något som jag verkligen har, jag har 100% förtroende till företaget tills motsatsen har bevisats.

Om jag vore en tjej, skulle jag vilja se ut som min vän Empan eller Nellie. Empan är den snyggaste brud jag någonsin sett och Nellie är bara för jävla söt. Genetiken strikes back liksom.


Kommentarer
Postat av: Emelie Angelica

Skrattade lite lätt under tiden jag lästa inlägget, och chockades när jag såg mitt namn plötsligt i sista stycket. Haha du är ju för jävla underbar, tack babe! <3

2010-04-12 @ 01:01:31
URL: http://billytilly.blogg.se/

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0