OH MY GAY!



Ni kommer verkligen inte att tro på det jag skriver nu, men det finns faktiskt ett land, ett kungadöme, en mikronation som heter Gay and Lesbian Kingdom of Coral Sea Islands. Detta är faktiskt helt sant, ett land där invånarna endast är homosexuella. Huvudstaden heter Heaven. Flaggan behöver jag nog inte ens nämna hur den ser ut? Eller jo, det är inte mindre än prideflaggan som är denna mikronations flagga. Denna nation grundades 2004, språket är engelska och deras valuta är Euro.

I am what I am med Gloria Gaynor är landets nationalsång.

För er som inte alls tror på mig kan ju klicka här och få detta informerat och bekräftat svart på vitt.

Det roliga är att jag har diskuterat detta med flera vänner. "Tänk om det fanns en stad eller ett land där enbart homosexuella lever!" Men nu är det tydligen helt sant, att det faktiskt finns ett land, där enbart homosexuella personer lever. Helt galet!


Kommentarer
Postat av: Mikaela( en av tjejerna inne i stan)

Najs blogg :)

2010-04-05 @ 18:42:08
URL: http://bbaramikaela.blogspot.com
Postat av: Evelina

men herre gud !

Jag blir typ suuuperglad nu. You made my day Hannes ! <3

2010-04-08 @ 19:31:47
URL: http://robertochrobban.blogg.se/

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0