mfmåndag

Om den här dagen hade varit en människa, hade det varit en liten äcklig pojkslyna. För denna dag sög verkligen.

Morgonen börjar med att en ordningsvakt börjar käfta med mig. Måndag morgon 8:30 liksom?
Under dagen så är jag allmänt seg i skolan, sov inte supermycket inatt.
Vid tretiden så fick jag en tråkigt besked, det gjorde mig riktigt jävla förbannad.
När jag kom hem blev jag nedstämd, har nästan spenderat för mycket pengar under kort tid dessutom.
Nu upptäckte jag precis att min iPod har gått sönder. Superkul. Nästan lustigt med tanke på att jag gick i iPhonetankar senast för någon timme sedan och var nära på att köpa en igår.

Bitterfittfuckingmåndag.

Kommentarer
Postat av: Becka

Hoppas dagen blir bättre..

2010-04-27 @ 15:01:57
URL: http://fleischer.blogg.se/

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0