du som kör

God morgon! Jag har precis suttit i samtal med Bredbandsbolaget angående mitt trådlösa nätverk som har fukkat up. Dock så måste jag säga att deras Kundservice är nog bland de bättre jag någonsin kontaktat! Dagens ros till det gänget på Bredbandbolagets kundtjänst! Dock så kunde han som jag pratade med, inte hjälpa mig eftersom det verkade vara rautern (stavning) det var fel på. Men jag plockade fram en hederlig kabel och löste problemet tillfälligt. Min tekniska fader får ta hand om det problemet senare ikväll.

Dagen idag har i stort sett inga planer, däremot ska jag in till stan för ett ärende vid femtiden, dock ej åt mina vägnar utan allt detta för Elins skull.

Så ring mig och boka upp mig ikväll så ser jag till att vi gör något kul. Jag är fredagspeppad!

Kommentarer

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0