barbahår

På grund av en mer eller mindre orolig bloggläsare så ska jag uppdatera bloggen ytterligare en gång till. Och vad mer lämpligt kan det vara än att då skriva lite kort vad jag gjort idag?

Resultatet av gårdagen märktes på morgonen, den fest i en skola som jag varit på gav mig både glädje och alkohol. Alkoholen märktes först. Däremot så gör jag ytterliga en upptäckt då jag blinkat en gång extra. Jag ligger inte ordentligt i min egen säng! Varför balanserar jag halva min kropp på en arm lutad mot golvet? Nåja, det var inte jag som orsakat det. Det var nämligen en brunett vid namn Adam som hamnat lite för långt ifrån hans sida av sängen. Vilket ledde till att jag låg halvvägs mot golvet utan täcke.

Det visade sig att Adam inte alls var lika krävande i verkligheten som han var av plats+täcke utan denna söndag var härligt avslappnad med en promenad i stan, Ben n Jerrys Coffee Shake i Kungsträdgården och inte minst en Barbapapsorgie på Åhléns.

Mysig kväll igår och en mysig dag idag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: oli

åååhhh såg också barbapaparna på åhléns här om dagen! finns bilder på när jag posar med dom

2010-04-06 @ 01:17:00
URL: http://olimyte.tumblr.com

Skriv nått gulligt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0